Ενσυ~ναί~σθηση

Έτσι μου ρχεται να να, [παύση] να ξεσπάσω επάνω σου. Ζυγωματικά σφιγμένα και βλέμμα βλοσυρό. Ρουθούνια τεντωμένα και φρύδι ανασηκωμένο. Στόμα που σούφρωσε με πίεση σχηματίζοντας αυλακιές. Κι αυτές με τη σειρά τους, διευκολύνουν το ρυάκι των ματιών να καταλήξει στην αφυδατωμένη κοίτη του κάτω χείλους. Μέχρι που η γλώσσα να πάρει κλίση καμπυλωτή γλύφοντας τ αλάτι.

Και ωσότου αντιληφθώ την οργή που αντιστράφηκε πάνω μου, κλεισμένη σε γροθιά, τα νύχια των δαχτύλων έχουν κιόλας λεκιάσει μια παλάμη.

Έτσι μου ρχεται να να, [παύση] να κάνουν λαβή οι παλάμες μου κάτω από τα μαλλιά σου, να σε σύρω στο φιλί μου. Κι ενώ το πρόσωπό μου τσιτωμένο επιμένει να παραμένει, στο δικό σου θέλω να βλέπω μόνο χαμόγελα ευδαιμονίας.

  

Ουρανέ ΜοΥ.!

  διάπλατα θα άνοιγα τους βραχίονες δεχόμενη τη γενναιοδωρία σου. Αυτήν που… [παύση] που πριν, σκύβοντας εκλιπαρούσα.

Νομίζω πως
είμαι ακόμη θυμωμένη μαζί σου.
Δεν νομίζεις κι εσύ;

Μουσική επιλογή: Nora Jones ~ I wouldn't need yo

u

Δεν υπάρχουν σχόλια:


Οι θεατρικές παραστάσεις σε τίτλους

Αυλαία σημαίνει . . .

Αυλαία σημαίνει . . .
(( δυο σανίδια κι ένας πόθος .! ))

Θιασώτες