Ανάσα και πάμε

Μπήκε μέσα.Περπάτησε σ' έναν χώρο αδειανό. Προσπάθησε να μην κάνει θόρυβο. Δεν ήξερε καν τι έψαχνε ή εάν ήλπιζε πως θα βρει κάτι. Ίσως απλά έπαιρνε τη μορφή παρατηρητή. Άτακτα παρατημένα  σεντόνια. Κάποιος θα πρέπει να είχε ξαπλώσει εκεί πρόσφατα. Πιο πέρα μια κούπα καφέ που άχνιζε. Ποιος έπινε Αυγουστιάτικα ζεστό καφέ;

 

Μέσα στο σκοτάδι είδε μια φλόγα ν' ανάβει. Η καρδιά της τώρα χτυπούσε. Μέσα στη λάμψη πρόλαβε να δει χορδές από κιθάρα. Η κιθάρα λοιπόν ήταν εκεί. Κι αν ήταν αυτός; Ύστερα καπνός από τσιγάρο. 

 


 
 
 
 
  Την ώρα που θα απομάκρυνε το φεγγάρι από τα μάτια της εκείνος θα ερχόταν πιο κοντά. Ανάσα και πάμε.

 

Μουσική επιλογή: Charles Pasi ~ Farewell My Love
 

4 σχόλια:

Άιναφετς είπε...

Καλημέρα!
Μου λείπει η γραφή σου, γιατί δεν γράφεις πια;
Είσαι καλά;
ΑΦιλάκια και το Α= Αληθινά και Αγάπης! <3

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

Να πω καλησπέρα λίγο μετά τα μεσάνυχτα...
Είμαι καλά, αγαπημένη.
Δε γράφω πια (τόσο συχνά όσο θα ήθελα) γιατί δεν προλαβαίνω να αφουγκραστώ όλα όσα νιώθω. Ο χρόνος μου ήταν πάντοτε, τώρα όσο ποτέ άλλοτε, εξαντλητικά περιορισμένος. Κι ύστερα καταλήγει αυτό το πελώριο συναίσθημα να έρχεται εδώ και να σκάει.
Σε ευχαριστώ πολύ και ειλικρινά.
ΑΦιλάκια κι από εμένα!

koulpa είπε...

όλα καλά καναρινί μου;

η κοπέλα με το καναρινί φόρεμα είπε...

koulpa,

όλα καλά! Μπήκα στο μπλογκ σου και προσπάθησα να καταλάβω αυτά που γράφεις. Αναφέρεσαι σε χρόνο παρελθόντα, θέλω να ελπίζω πως είσαι καλά τώρα.
Καλό βράδυ.


Οι θεατρικές παραστάσεις σε τίτλους

Αυλαία σημαίνει . . .

Αυλαία σημαίνει . . .
(( δυο σανίδια κι ένας πόθος .! ))

Θιασώτες